Ja niin se aika vain lentää kuin siivilällä (heko heko) ja kesäloma on jo puolessa välissä. Ei ole reilua!

Oli miten oli, olen nauttinut kyllä elosta ja olosta, vaikka onkin vähän liiankin kuuma minun makuuni. Olen kirjoittanut niin, että läppärin näppäimistö alkaa jo kulua, ja olen tähän inspiraatiovuokseen hyvin tyytyväinen. Lost-aiheista fanfictioniani pääsee lukemaan täältä, mikäli vain tahtoo. 

Pääni tyhjeni. Ei aavistustakaan, mitä tähän voisi kirjoittaa : D. Olen ommellut hieman? Jepa, voisin toki pistää kuviakin ompelumomenttieni tuotoksista. Ja kävin tänään kampaajalla! x) Sitä ei tajuakaan, kuinka pahasti otsatukka roikkuu naamalla, ennen kuin joku asiansa osaava lyhentää sitä hieman. Varmaankin paras otsatukanleikkuu, mikä minulle on ikinä tehty!

Argh. Miten saatoin äsken kehua kirjoitusintoani? Nyt ei tule mitään mieleen, ei mitään!
Ai niin! Ostin perjantaina Tim Burtonin Alice in the Wonderland -elokuvan, jonka kävin katsomassa maaliskuussa, ja olenko rakastunut? Älkää edes kysykö. Olen taas löytänyt elokuvan, jonka voin huoletta päästää ehdottomien suosikkileffojeni galleriaan. Kävin eilen ostamassa myös kyseisen elokuvan soundtrackin.

Sanokaa vaiin höpsöksi ja höttöpääksi, en minä tästä kuitenkaan muutu <3