Kävin maanantaina alennusmyynnissä. Ostin korun Lindexiltä.
  Ei muuten, mutta odotin puoli vuotta, ennen kuin ostin tämän korun : D. (Ei voi olla totta, tämän korun tarina on melkein täsmälleen sama kuin sen Indiskan mekonkin!) Katsokaas, syksyllä ennen koulun alkua olin etsimässä kouluunmenovaatteita äitini, siskoni ja tätini kanssa, kun Lindexissä silmiini osui ihana pikku lentokonekoru. Korussa oli kaksi osaa: Pikkuruinen, kuluneen näköinen, kullanvärinen lentokone, jonka ikkunoiden paikalla oli pieniä tekotimantteja, sekä toisessa ketjussa roikkuva ympyränmuotoinen pala, jossa oli kohokuva ilmeisesti jostakin koneen osasta (=muttereita, rattaita yms.) . Päädyin lopulta ostamaan yhtä hienon lintuhäkkiriipuksen, mutta painoin lentokonekorun mieleeni. Vielä jonakin päivänä...
  Aina Lindexissä käydessäni poikkesin ihastelemassa korua, ja pari kertaa olin jo viemässä sitä jo kassallekin, kun päätin vielä odottaa. Eihän se ole välttämätön, ja kahdeksan euroakin on minun mittapuullani aika lailla korusta.
  Ja nyt vihdoin hoksasin korun maanantaina puoleen hintaan alennusmyynnistä, ostin saman tien ja olen pirun tyytyväinen <3. Kauan odotettuani osaan arvostaa korua, eikä inhottavaa "Tykkäänkö minä tästä nyt ihan oikeasti" -tunnetta ole kuulunut.
  Korulla on minulle myös siinä mielessä tunnearvoa, koska siinä on lentokone, ja koska olen hölmö Lost-fanityttö, lentokone muistuttaa minua parhaasta koskaan näkemästäni TV-sarjasta <3.

  Ai mikä tämän pointti oli? ... En tiedä : D.