Hiro Nakamura osaa taivuttaa aikaa ja avaruutta.
  Albus Dumbledore osaa loihtia niin vahvan harhaututusloitsun, että hän muuttuu näkymättömäksi.
  Teräsmies osaa lentää.
  Walt Lloyd on muuten vain "special".
  No, minäpä osaan syödä Subway-patongin pudottelematta yhtään mitään lautaselle!

  Joo, olen nyt käynyt yhteensä kaksi kertaa Subwayssa ja todennut, että se on aika pirun hyvä paikka ~. Yleensä, jos olen ollut jossakin (=Helsingissä) shoppailemassa kavereideni kanssa, olemme jossain vaiheessa menneet aina McDonald'siin tai Hesburgeriin. Ei siinä mitään, hampurilaiset ovat hyviä, mutta jossain vaiheessa sitä alkaa kaivata muualle. Ja nyt olen onnellisesti ihastunut Subwayn 15 cm:n patonkeihin, jotka ainakin tuntuvat terveellisiltä, vaikka eivät  varmaan ole : D
  En tiedä, mikä tämänkään asian pointti oli : D. Varmaan se, että Subway on hyvä paikka, ja haluaisin shoppailemaan. Anyone?
  Joo, haluaisin nimenomaan Helsinkiin, koska sieltä löytyy sekä Harakan taivas, jossa en ole käynyt vähään aikaan (eli sitten viime kesän), sekä Punanaamio. Olen innostunut tosiaan taas maskeerauksesta, harjoitellut jonkin verran ja todennut, että voisinpa ostaa maskeerausta käsittelevän kirjan. Punanaamiosta kuulemma löytyy. (Linkkasin, koska piilomainonta : D. Ei, vaan ajattelin, että ehkä jotakuta kiinnostaa.)

  //: Ah, unohdin jo! Olen vihdoin ja viimein ostanut ensimmäiset kunnon korkkarini! Kyllä, e ovat H&M:stä, mutta ne olivat kauniit, maksoivat kympin ja sopivat minulle, joten miksi ei? Ainoa ongelma on nyt se, että niissä on about 10 sentin korko, joten olen ne jalassa siinä 192 senttiä pitkä, enkä vielä osaa oikein kävellä niillä. No, kukaan ei ole seppä syntyessään, joten harjoittelen joka päivä ahkerasti. Hih, tunnen itseni ihan Carrieksi (siis Sinkkuelämän Carrieksi, en Stephen Kingin Carrieksi : D) makoillessani sängyllä korkkarit jalassa kirjoittamassa jotain ~