Kiva idea, eikös? :3

1. Miulla on sääressä joku 10-15cm pitkä arpi, joka syntyi kun uin Hannusjärvessä ja siellä pohjassa oli joku terävä joka raapaisi ja sitten mentiin läkäriin ja sitten siihen laitettiin tikit. KESÄLOMAN TOKAVIKALLA VIIKOLLA!
2. Tykkään käyttää villasukkia enemän kuin muita sukkia.
3. En tykkää käydä vaateostoksilla.
4. Tykkään enemmän Coca-Colasta kuin Pepsistä, vaikka ne maistuu mun mielestä suht. samalta. Mutku vaan tykkään.
5. Miulla on pidemmät sormet kun äitillä.
6. Olen myös pidempi kuin äiti xD.
7. Olen 179,8 cm pitkä mutta esittelen itseni aina 180-senttisenä..
8. Voin kiroilla, jos näyttelen tai roolipelaan, mutten muuten ikinä x3.
9. Olen saanut kavrien keskuudessa kiltin tytön maineen.
10. Kiltin tytön maine yltää myös opettajakuntaan.
11. Ja vanhempiin.
12. Nenässäni on kyömy.
13. Pattipolvet. Ja polvilumpioni ovat löysästi paikallaan, joten saan muljauteltua niitä eestaas.
14. Tykkään syödä kynsiäni ja väittää, että olen proteiiniruokavaliolla.
15. Tykkään lakata varpaankynsiäni, mutten sormenkynsiäni. Liian neitiä minulle.
16. Ruotsinlaivalla on kivaa <3
17. Kannettavan tietsikkani näyttö on rikki.
18. Väitän, että luonto pyrkii epäjärjestykseen. Opin sen fysiikantunnilla. Oikeasti.
19. Minulta sujuu parhaiten säälittävän pelkurin esittäminen.
20. Rakastan kirpputoreja.
21. Fanitan siskoni piirtämää sarjakuva hänen omista mielipiteistään <3.
22. Haluisin itekki piirtää semmosta.
23. Jos yritän ommella jotain, se todennäköisesti menee pieleen.
24. Tai sitten siinä on joku muu fail.
25. Pystyn vääntämään ääntäni niin, että se muistuttaa karikatyyriä Mauri Pekkarisen äänestä (ei ollut tarkoitus loukata, jos, Mauri, joskus luet tätä blogia x))

Tässä oli osa yksi. Jatkoa seurannee joskus.