Myönnetään, myönnetään. En ole kirjoittanut ikuisuuksiin. Mutta eipä hätiä, OLEN EDELLEEN ELOSSA! %3

Jeps, paljon on sattunut. Tuo edellisessä viestissäni mainitsemani pikkuinen on saapunut ja ristitty mielikuvituksellisesti Pieneksi. Ja olin 5 päivää Puolassa Comenius-projektin matkassa, tukioppilas kun olen. Oli ihanaa, kaverustuin ihmiten kanssa ja olen ollut yhteyksissä ^_____^. Mutta eipä siitä sen enempää, kun en usko että ketään kiinnostaakaan : D. Jos jotakuta kiinnotaa, lähettäköön sähköpostia, minä lähetän valokuvia :3.

Ja sain eilen silmälasit. Päälle kuukausi oltiin niitä odoteltu, ja pirun kalliitkin olivat, mutta ihaninta on, etten näytäkään niin tyhmältä ne päässä kuin olin luullut~. Enkä edes tajunnut, kuinka huonosti näen. Jeejee :3

Hmhm, kohtapuoliin onkin jo joulu. Sain pari päivää takaperin uusimman Suuren Käsityölehden käpäliini ja löysin täydellisen joululahjaidean koko perheelle! Ja koska tiedän, että he kaikki käyvät vilkuilemassa blogiani säännöllisen epäsäännöllisesti, en kerro sitä nyt! Hahhahhaa, I'll be watching you, mates!

Loppulahjamietinnät ovatkin sitten hankalampia. Päätin, että tänä vuonna teen kaikki lahjat itse! Ongelmana onkin sitten, että miten maailman nimeen minä ehdin&jaksan tehdä kaiken? ;_____;