Varokaa ihmiset, nyt tulee niin pahaa ärsytystä kuin minä saan aikaan!

"Voi voi, aina sinä olet koneella! Olet varmasti maailman ensimmäinen nainen joka vihitään tietokoneen kanssa!" Juu, kuulin tuon äsken. Pyh. Pyhpyhpyh. Kyllä minä osaan olla erossa tietokoneesta, minä en vain halua. Lyödäänkä vaikka vetoa? Tällä hetkellä syyni tietokoneella oleskeluun ovat 1. blogien selailu ja 2. minun ja siskoni tekemät dubbaukset Pirates of the Caribbean 1. osasta, jotka ovat muuten jumalattoman hauskaa katsottavaa, ainakin omasta mielestäni : D. Niin, ja pasianssin pelaaminen : D.

Toinen asia: Haluaisin laihtua. Mielessä kummittelee vieläkin, kun viidennen luokan terkkarin tarkastuksessa terveydenhoitaja katsoo minuun ja kysyy: "Et kai ole laihduttanut? Sä olet 170 cm pitkä ja painat 42 kg, mikä on saman verran kuin 3. luokalla, vaikka olet kasvanut about 10 cm!" Kontrollipunnitusten aikana paino nousi 48 kg ja terkkari oli tyytyväinen. Tietysti olen nyt kasvanut näiden melkein neljän vuoden aikana kasvanut kymmenen senttiä ja painoni on noussut rutkasti, vaikka olen vieläkin suht. hoikka. Mutta olisihan se toki mukavaa, jos vyötäröltä lähtisi joitakin senttejä. Heti kun pääsen mökille, alan lenkkeillä. Mutta arvatkaapa mitä? Koska nautin elämästä ja pidän hyvästä ruuasta, en katso kovin tarpeelliseksi lähteä laihduttamaan. Onhan se toki hauskempaa syödä pussillinen turkinpippureita ja istua tietokoneella kuin lähteä rääkkäämään itseään kuntosalille ja haaveilla samalla turkinpippureista >w<. Itse asiassa, taidankin ryhtyä sanoista tekoihin. Vedän verkkarit jalkaan ja lähden juoksemaan. En ole syönyt vielä päivällistä, joten ei voi alkaa pistääkään : D. Hahaa, olen nero!

Ja näin kun olen saanut ärsytykset puretuksi, voin taas olla ylen tyytyväinen siihen että pääsen viikonlopuksi erään kaverini mökille viiden tytön porukalla minä mukaan lukien! Erään heistä rippijuhlat ovat silloin ja, noh, hauskaa on luvassa :3. Ja btw, en löytänyt sitä kamerankoneeseenyhdistämishärpäkettä, joten ette vieläkään saa nähdä kuvia siitä Karkkipussista. Mutta jossain välissä vielä~