Ajattelin nyt mainita yhden vaateasian, mitä vastustan ainakin oman garderobini kohdalla jyrkästi. Leggingsit.

  En tiedä, mistä tämä leggings-inhoni kumpuaa. Olen kerran elämässäni käyttänyt leggingsejä, ja se ihme tapahtui semmoisissa juhlissa, joiden teema oli "Tule sellaisena kuin et ole". Leggingsien lisäksi minulla oli turkoosi-mustaraidalliset säärystimet, musta biletoppi, läpikuultava musta hupullinen paita ja valkoinen miniminihame. Enkä muuten ole pukeutumassa siihen asuun uudestaan. Kauhun hytistyksiä : D

  Veikkaan leggings-vastustukseni johtuvan niiden käyttäjistä. Vai ettekö te ole huomanneet niitä teini-ikäisiä, jotka kuljeskelevat ihmisten ilmoilla päällään lyhyt paita ja leggingsit? Sama asia kuin jos minä lähtisin kaupungille pelkässä paidassa ja sukkahousuissa! Tai siis... Eikö yhtään hävetä?
  Leggingsejä käyttämällä tuntisin myös vajoavani "massan" tasolle. Joillakuilla "massaa" edustavat Adidas-takit, joillakuilla UGGit, minulla leggingsit (noiden edellä mainittujen lisäksi : D). Eihän kukaan halua olla "massaa", eihän? *pitelee tiukasti kiinni sukkahousuistaan*
  Lisäksi olen sitä mieltä, että leggingseillä voi helposti pilata muuten laadukkaan näköisen asukokonaisuuden teinimäisen, ehkä halvankin näköiseksi. Ei toki kaikissa tapauksissa, mutta tietynlaisilla leggingseillä kyllä. Ei se vaan ole tyylikkään näköistä, piste.

  Joo. Menenkin tästä nukkumaan. Kiitos mielenkiinnostanne! *pinkaisee karkuun leggingsien kannattajien murharyhmää*