Tiedättekö sen tunteen, kun käy yhtenä sunnuntaina kolmessa eri kaupassa, ennen kuin löytää etsimänsä? Minulla oli tänään juuri sellainen sunnuntai ^^

  Ison Omenan Prisma ja K-citymarket (vai mikä se ikinä onkaan - liikaa kirjainmarketteja tässä maassa!) eivät tuottaneet tulosta, mutta olisihan minun pitänyt heti tajuta, että se, mitä hain, on Lippulaivan Anttilassa. Jos jotain elokuvaa joskus etsitte, se on takuuvarmasti Lippulaivan Anttilassa. Kaikki elokuvat, joita olen sieltä aikojen saatossa etsinyt (enkä vain bongannut tai käynyt hakemassa heti kun ovat ilmestyneet DVD:llä, vaan ihan etsinyt), ovat löytyneet sieltä enintään 8 eurolla. Hyvä kauppa.

  Jaa mitä etsin? Erästä elokuvaa, jonka pitäisi olla minulle samaan aikaan sekä täydellisen sopiva että täydellisen epäsopiva: Sweeney Todd.
  Epäsopivia juttuja leffassa ovat kauhugenre (elämäni on ihan tarpeeksi jännittävää ilman kauhuleffojen katsomista) ja k-18-merkintä (olen vielä alaikäinen, mutta shhh).
  Sopivia juttuja taas ovat näyttelijäkaarti, josta löytyy muutama hyvin paljon suosikkini, Johnny Depp ja Helena Bonham Carter noin muutaman mainitakseni (no, kukapa ei heistä pitäisi?). Ohjaajana Tim Burton ja puvustajana Colleen Atwood. Jälkimmäisen takia minulta oli mennä koko Alice in the Wonderland ihan ohi kun keskityin tuijottamaan pukuja (No ei nyt sentään, seurasin minä tarinaakin, mutta tuijotin niitä ihania pukujakin silmä kovana).

  Sovin katsovani sen kaverini kanssa reilun viikon päästä enkä malttaisi odottaa!

  Toinen elokuva, jonka ostin, on komedia nimeltään Year One. Komediat eivät suoraan sanoen ole minun juttuni, mutta etsiessäni Youtubesta klippejä näyttelijättärestä nimeltä Juno Temple (kannattaa käydä katsomassa, ihanan persoonallisen näköinen!) satuin löytämään muutaman pätkän Year Onesta ja se vaikutti poikkeuksellisen hauskalta eikä vähiten siksi, että pääosissa ovat Michael Cera ja Jack Black.

  Palaan sitten kertomaan, mitä mieltä olen näistä, kun olen nähnyt ne! *hyppii innostuksesta tasajalkaa*

  Oletteko te nähneet hyviä leffoja viime aikoina?