Lueskelin tässä vanhoja kirjoituksiani ja löysin listaamani kuusi lempivaatettani. Ja voi että, miten on tärkeysjärjestys muuttunut! Tässä on edellinen lista, ja ihan teidän kiusaksenne listaan uudelleen <3. Nämä eivät ole muuten suosikkivaatteeni juuri tässä järjestyksessä, mutta kuusi parhainta.

1. Vaaleat suorat farkkuni. Ne ovat seuranneet minua uskollisesti pitkään, olen kaatunut ne jalassa asfaltilla, mutta ne eivät hajonneet (vaikka minä hajosin: haavat kyynärpäässä, reidessä ja polvessa). Sopivat kaiken kanssa ja ovat juuri sopivat minulle.

2. Pari päivää sitten Seppälästä ostamani kauluspaita. Sini-valko-punaruudullinen, lyhythihainen, edestä napitettava, maksoi 19 €. Tykkääntykkääntykkään.

3. Viikko sitten Stadiumista ostamani kirkkaansininen huppari. Lämmin ja kirkkaanvärinen. Olen liian pitkään pukeutunut pelkkiin tummiin ja huomaamattomiin väreihin. Ihanaa pukeutua vihdoinkin johonkin kirkkaaseen!

Hmm, nyt ei enää tule mitään viisasta mieleen.

4. Ah, tietysti. Korsetti, jonka ostin viime vuonna. Vyötärömallinen, smaragdinvihreä korsettini, jonka avulla vyötäröltä lähtee ties kuinka monta senttiä ~. Tuntuu mukavalta päällä. Kerään vain rohkeutta, että uskallan lähteä ihmisten ilmoille se päällä. (Ropeconia ei lasketa :3)

Ajatuskatkos uhkaaa!

5. Itsetekemäni musta T-paita, jossa lukee "Algamis". Se on Pasila-läppä.

6. Itsetekemäni punamustat yöpuvun housut. Tarpeeksi pitkät, mukavat, leveälahkeiset, pehmeät!

Ja tässäpä oli luettelo. Kiitos hei!