...Että minulla on ampumahaava rinnassa : D. Olen aika tyytyväinen siihen, miten hyvin olen ottanut hittiä osaan vieläkin käsitellä maskeerausvälineitä, vaikka viime avohaavakokeilustani on vähän enemmänkin aikaa (vihje vihje, ei tämän vuoden nimissä). Joo, en siis viiltele itseäni, vaan läiskin tekoverta. Jos joku joskus kaipaa johonkin pikku leffaprojektiinsa puvustaja-maskeeraajaa, joka ei pane pahakseen pientä sivurooliakaan, täällä olisi vapaaehtoinen. : D

  Innostuin maskeerauksesta, yllätys yllätys, larppaamisen ansiosta. Kuten varmaan tiedätte (tai ehkette tiedäkään), olin useamman vuoden roolipelikerhossa (tiedän, kuulostaa hiukan höpsöltä, mutta minulle pikkuiselle siihen aikaan vielä 6. luokkalaiselle se oli ainoa tie rooliepeleihin).
  Anyways, eräällä kerhokerrala eräs ohjaajistamme leväytti auki matkalaukun, joka sisälsi suunnilleen kaikkia mahdollisia maskeerausvälineitä partakrepistä arpivahaan. Tuijotin laukkua ihastuksissani ja myöhemmin kävimme kaverini kanssa ostamassa kaiken tarpeellisen haavojen maskeeraukseen (=arpivahaa, arpivahalastan, maskeerauspuuteria, meikkisieniä, punaista ja mustaa ihomaalia sekä tekoverta) ja kokeilimme. Ja kokeilimme. Ja kokeilimme. Minulla oli useampi uhri, joka halusi säikytellä vanhempiaan avohaavalla ja minä puolestani halusin harjoitella.
  Nykyään voin väittää osaavani jo aika hyvin. Onhan tämä hintava harrastus, mutta uskon tämän olevan vielä jonain päivänä hyödyksi ~. Lisäksi olisi joskus kiva kokeilla elokuvapuvustuksen lisäksi elokuvamaskeeraustakin. Ehkä kouluttaudun kahteen ammattiin. Se vasta olisikin kätevää. *hieroo käsiään yhteen*

  Onko väärin opiskella unelma-ammattiinsa ja haaveilla samalla opiskelevansa toiseen unelma-ammattiinsa?
  Älkää käsittäkö väärin, haluan todellakin opiskella Omniassa ja nimenomaan vaatetusalaa, mutta haluaisin myös opiskella maskeerausta. Eikö näitä voisi opiskella samassa koulussa? : D Tai ehkä minusta tulee itseoppinut? OuO
  Ah, elämä edessä ~