Miten minä ihastun nykyään kappaleisiin, joista minun ei kaiken järjen ja muiden musiikkimieltymysteni perusteella kuuluisi pitää? : D Marina And The Diamonds - Oh No! ja Fatal Bazooka feat. Yelle - Parle á ma main ovat viimeisimmät löytöni (ja molemmilla on loistava musiikkivideo). Jep, olen alkanut metsästää uusia, hyviä kappaleita. Kenelläkään vinkata?
  Ah, ja jos jotakuta kiinnostaa, "Parle á ma main" merkitsee "Talk to the hand". Haluan painattaa sen ranskankielisen version johonkin T-paitaan : D
  Ja muuten! On yksi kappale, josta en tiedä, mitä mieltä olen, mutta josta en pääse eroonkaan. Se on nimittäin muuten ihan hyvä, mutta sen yksi osuus on järjettömän pelottava O.o. Se... kolmas soolo? Pöh, kuunnelkaa itse : D. Kyse on Marina And The Diamondsin Mowgli's Road -kappaleesta.

  Ja toinen asia, mihin olen oikein tyytyväinen. Saavutin taas yhden pikkuhaaveeni: Ostin eilen kirkkaanpunaisen huulipunan. Yay! ~ Oli pakko kokeilla sitä heti tänään (olin viime yön kaverillani yökylässä), ja olen kyllä tyytyväinen. Ikuisuushankintalistallani ovat siis ainakin nämä asiat:

1. Maksimekko (tsek!)
2. Punainen huulipuna (tsek!)
3. Olkihattu
4. Flanellinen kauluspaita

  Ja muita ei tällä hetkellä tule mieleen. Kamoon, enhän minä sitä listaa nyt ylös kirjoita (tätä lukuunottamatta) : D.

  Olin hyvällä kaverillani yökylässä, tapasin erään hänen kaverinsa, oli kivaa, katsoimme Toy Storyn, Ylpeys ja Ennakkoluulon sekä pari Miss Marplea. Oli hyvin sivistävä ilta/yö, tykkäsin paljon, otetaan pian uusiksi <3

  Palaan sitten myöhemmin taas olemaan järkevä : D. Juuri nyt: Parle á ma main!