Hyvää kesäloman... toista viikkoa : D

Istuskelen sängylläni, kuuntelen Leona Lewisin I See You -kappaletta. Kovin kaunis on. En tavallisesti kuuntele Leona Lewisiä, mutta minulle tulee siitä hyvä mieli :3. Tulee mieleen Avatar, joka on muuten upea leffa. Siis visuaaliselta ilmeeltään, juoni oli aika peruskauraa.
Niin, ja syön lakritsipiippuja, joita äiti toi laivalta. Om nom nom.

Kevätjuhlia edeltävä ilta oli niin "epic win":

Minä: "Huomenna on kevätjuhla. Minulla ei ole mitään päällepantavaa... Minulla on sinistä kangasta, minulla on ompelukone, minä osaan ommella! Kamoon, hei, nyt kyllä teet ittelles jotain!"
Lopputulos: Sininen puuvillahame, leveä vyötärökaitale ja rypytyksiä. Ihmeellinen vanha vetoketju ja nappi-nauha-ratkaisu siinä sivulla, mutta toimi oikein hyvin. ~

Ompelusta puheenollen, tänään tulivat Omnian pääsykokeiden tulokset. Ja arvatkaas mitä? Minä pääsin kuin pääsinkin vaatetusalan artesaanilinjalle! Hurraa, kippis ja eläkööt! Tarjoaisin kaikille kierroksen kokista, jos tietäisin, kelle tarjota : D.

Nih. Olen elossa :3