Otsikossa on viittaus Black Swan -elokuvaan, jonka kävin tänään katsomassa. Se viittaa siihen sillä lailla, etten enää koskaan halua nähdä siitä elokuvasta yhtään mitään. Hyi. Hyiiihyiiiii, mikä kamala elokuva! Tai siis se oli toki hyvin tehty ja ihan fiksukin, mutta miten ällöttävä! Vinkaisin yhdessä kohdassa ääneen, kun säikähdin : D. Olisi ehkä nolottanut enemmän, jos kaverini ei olisi päästänyt tasan samanlaista ääntä tasan samaan aikaan. Nyt olen syvästi traumatisoitunut ja kammoan tiloja, joissa joudun olemaan yksin. Varsinkin, jos siellä on peilejä. Olisin ehkä voinut olla vielä järkyttyneempi, jos en olisi harrastanut maskeerauspelleilyjäni ja tietäisi, mitä kaikkea arpivahalla voi saada aikaan. Yäk silti.
  Mutta menkää ihmeessä katsomaan, jos haluiatte nähdä "psykologisen trillerin", kuten Finnkinon sivut sitä kuvailivat. Eli jos haluatte ahdistua ja traumatisoitua. Mutta oli se ihan hyvä leffa. Olisin ehkä silti pitänyt siitä ficcinä enemmän.

  Asia kakkonen: Olen koukkuuntunut taas uuteen asiaan. Olette varmaan kuullet kirjasarjasta nimeltä "Nälkäpeli"? Siskoni sai sen koulusta luettavaksi, ja koska minä ihastuin kirjan nimeen, pihistin sen. luin parissa päivässä, tykkäsin, hankin toisen osan, luin alle vuorokaudessa enkä nyt malta odottaa, että saan käsiini kolmannen ja viimeisen osan. <3 Tosin siskoni pitää palauttaa kirja huomenna kouluun, mutta saanpahan hyvän syyn hankkia sen omaksi, ja vielä englanniksi! Kyllä, minulla on pysyvä rakkaussuhde englanninkielisiin teksteihin.
  Miksi sitten en ole vielä hankkinut kolmatta osaa, Matkijanärheä omakseni? Koska siitä ei ole vielä pokkariversiota, eikä minua huvita maksaa 22 euroa kovakantisesta kirjasta, kun sen saisi yli kympin halvemmalla pokkarina. Haloo, se kirja ilmestyi viime vuoden lokakuussa, missä viipyy pokkari? Tähänkin pulmaan löytyy tosin ratkaisu: Minulla on syntymäpäivä ensi viikon sunnuntaina : D. Toivotaan, että onnistaa ~. Plus jonkun lahjanantajan lahjankeksimisprosessi helpottuu huomattavasti :3

  Nälkäpelistä pitäisi tulla elokuva näihin aikoihin ensi vuonna (tarkalleen sanoen 23.3., ainakin Wikipedian mukaan), enkä malta odottaa! Nnnnngghh! Onko kellään muulla samaa ongelmaa, ettei malta odottaa jotakin, johon on ihan tuhottoman pitkä aika? Herranen aika, tajusin vasta nyt, että kun se elokuva ilmestyy, minä... minä... Olen juuri täyttänyt 18! *freakout*