Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

  En ole koskaan katsonut Tuntematonta Sotilasta. Olenko menettänyt paljon? Olen kyllä lukenut sen (ainakin puoliksi), mutten ole koskaan lukenut koko kirjaa.
  Tähän liittyy muuten mielestäni yksi hauska juttu : D. Tuntematon Sotilashan pitää lukea viimeistään ysillä. No, me saimme kirjan luettavaksemme, mutta se oli niin tylsä! En oikeasti osannut tarttua siihen kunnolla, ja äkkiä huomenna olikin palautuspäivä ja olin lukenut vasta puolet kirjasta. Selasin kirjan pikaisesti lävitse (=luin noin neljä sivua kymmenen sivun välein) ja kirjoitin seuraavana päivänä äikäntunnilla ympäripyöreitä aineeseen, joka siitä piti kirjoittaa. "Kirja kertoo pienen mutta sitkeän valtion ponnisteluista voittamatonta suurvaltaa vastaan" jne., ja arvatkaas mitä? Sain arvosanaksi 9-, paremman kuin kukaan kavereistani, jotka olivat lukeneet kirjan : D

  Toinen tärkeä elokuva, jota en ole koskaan nähnyt, on Titanic. Kaikki järkyttyvät aina kuullessaan tämän, mutta oikeasti. Ei kiinnosta, kuulostaa tylsältä, minulle tulee vain siitä kaikesta hukkumisesta paha mieli S: . 
  En ole koskaan myöskään nähnyt Matrixia. Aion kyllä katsoa sen joskus, toisin kuin Titanicin. Enkä ole nähnyt Tähtien Sota -leffoja. Nekin voisin kyllä joskus katsoa.

  Näin by the way, niskani on ollut ihan jumalattoman kipeä koko viime viikon. Epäergonominen työasento koulussa ja kaikki illat koneella alkavat varmaan vaatia vihdoin veronsa. Au au au. Hankkikaa minulle hieroja!

  Näin olen taas kivasti kirjoittanut blogiini niin, että voin olla tyytyväinen itseeni : D. Seuraavaan kertaan siis ja vielä kerran hyvää itsenäistelypäivää kaikille!