Kesäloman ensimmäinen päivä, ainakin minun mielestäni. Makasin kolme tuntia rannalla, kuorrutin itseni aurinkovoiteella, rusketuinkin pikkuriikkisen ja olen hyvin tyytyväinen siihen, etten palanut yhtään. Palan aina. Viimeksi poltin molemmat jalkani nilkasta about reiden puoliväliin asti ja kärsin vajaan viikon kauheita tuskia, kun mitkä tahansa käyttämäni housut hankasivat palaneita kohtia ikävästi. >_<

Lähden huomenna eräälle seurakunnan pienten leirille isoseksi huomiseksi-ylihuomiseksi ja pakkaaminen on kesken. Minun on tultava sieltä jo ylihuomenna pois, sillä seuraavana päivänä aloitan työt, josta saa rahaa, jolle minulla on käyttöä :D. Nuket vievät kaikki varani, mutta eipä mitään, elän muutenkin pienellä rahalla (turkinpippurit eivät paljoa maksa >8D). Minulla on kaksi nätisti suunnitelmissa ja kolmas täysin suunnittelematon kiusaa ikävästi. MNF Marcia, mikäli se sanoo jollekulle jotakin.
Ja eräs uskollinen lukijani taisi pyytää kuvaa meikatusta Ruskasta. Sen huulet kyllä kiusaavat pahasti, kökkööntyivät mokomat >_<. Mutta olen laiska, en jaksa käydä Fantasiapeleissä joka on Helsingissä asti, en saa lisää suojalakkaa enkä voi meikata Ruskaa uudelleen. Mutta kai nuo menevät.

1243790434_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tästä kuvasta ei kovin hyvin näy Ruskan meikki, mutta mennee, kunnes saan paremman otettua. Kamerastani on akku loppu, enkä löydä laturia. Mutta tästä kuvasta näkyy, miten iso pää Ruskalla on verraten Nemen päähän. Se on muutenkin kaikin puolin isompi kuin Neme, mutta poiketen Nemestä Ruskalla on mielettömän pitkät ja kapeat sormet. Mutta ei niistä sen enempää.

Heitin tänään muuten talviturkin :D. Vesi oli kylmää, mutta ihan kunnialla uiskentelin jonkin aikaa. Lähdemme mökille ensi viikonloppuna ja tahdon leveillä olleeni meistä ensimmäinen, joka kävi uimassa tänä vuonna ihan meressä tai järvessä!

Nyt tuli hieman lyhyenpuoleinen kirjoitus, mutta täytyy ruveta pakkaamaan. Hyvää kesän alkua kaikille!