Iski totaalinen aivopieru. Ei ole olemassakaan järkevää otsikkoa, joka yhdistäisi tämän kaiken höpötyksen samaan veneeseen, joten otetaan nyt ihan tyhmä ja mihinkään liittymätön otsikko : D

  Löysin muuten edelliseen kirjoitukseen viitaten vielä paremman kappaleen kuin tuo Otake Boy WAO!, nimittäin C-ute -nimisen yhtyeen Forever Love -niminen kappale. Mikäs ihme japani-innostus minuun on taas iskemässä? Luulin, että se kausi meni ohi jo viidennellä luokalla : D. Minua vain jaksaa aina ihmetyttää, miten joku osaa tanssia noin upeasti. No, jos on itse tämmöinen tankerojalka, letkajenkkakin on hankalaa : D. No hyvä on, ei letkis sentään ole vaikeaa, en minä niin huono ole. Toivottavasti x).

  Ja nyt vhän tärkeämpiin asioihin. Minuun on iskenyt joku ihme himo matkustaa johonkin. Olen haaveillut pitkään matkasta Lontooseen tai New Yorkiin, ja nyt huomaan kaipaavani vielä Tokioonkin. Mitä ihmettä? No, kaipa tämä oli odotettavissa, sillä omat matkani eivät ole aikaisemmin suuntautuneet minnekään Euroopan rajojen ulkopuolelle. Vai kuuluuko Madeira vielä Eurooppaan? Ainakin olen päässyt kerran uimaan Atlantissa : D.
  Pitääpä varmaan ruveta säästämään, että pääsee sitten täysi-ikäisyyden koittaessa matkustamaan minne tahtoo : D. Onhan minulla vajaat kaksi vuotta aikaa. Tosin kauhistuttaa jo valmiiksi, mimmoinen säästämisurakka siitä tulee, kun ei minulla ole oikein minkäänlaisia tuloja. Vinkkejä, mistä saisin raavittua mukavan summan rahaa kasaan?

  Jeps, koulussa on mennyt myös mukavasti. Lukiotunnit ovat alkaneet, ja vaikka onkin aika rankkaa olla viiteen saakka koulussa (yhdeksän tuntia! O.O), tajusin, että olen jotenkin kaivannut kaiken käsityökäytännön keskellä ihan tavallisia koulutunteja. Meillä on tässä jaksossa vain äikkää ja englantia, jotka olivat suosikkiaineitani jo yläasteella, joten mitään hätää ei ole. Toistaiseksi kaikki on hyvin mukavasti, mutta kauhistuttaa ajatellakin, mitä tapahtuu, jos ruotsi ja joku ylivaikea matikan osa-alue sattuvat samaan jaksoon. X_x

  Vaatetuspuolella on ollut hyvin mukavaa. Pääsimme suunnittelemaan ja ompelemaan omat esiliinat, ja vaikka teinkin omani kanssa pari tosi typerää virhettä, olen aika tyytyväinen siihen. Se on toistaiseksi vielä koulussa, mutta saan sen about parin viikon päästä luultavasti kotiin ~.
  Maailmalla näytti olevan jotain pahasti essuani vastaan. Ensiksi sen yläosa oli minulle liian iso, ja se löpsötti, joten jouduin tekemään siihen laskoksia, jotka harmittavat, vaikkeivat ne nyt niin iso juttu ole. Toiseksi kuivauskaapissa jonkun toisen essusta valui tummansinistä väriä oman essuni kirkkaanpunaiseen helmaan, ja nyt siinä on tahroja. Mutta mitäs me pienistä, kun ei pienetkään meistä, essuthan likaantuu käytössä muutenkin :3

  Jeps, kohta olisi kenties tarkoitus jatkaa nukenvaatteiden näpertämistä (ompelin Nemelle eilen perin yksinkertaisen hameen sekä vaaleanpunaisen trikoojättipaitatunikan, johon olen aivan pirun tyytyväinen. Se on juuri Nemeä!), koska juuri nyt huvittaa tehdä jotakin aivan pientä. Suunnitelmissa on myös katsoa Harry Potter ja Viisasten kivi, sillä aloin lukea Harry Potter -sarjaa tässä pari-kolme viikkoa sitten aivan alusta asti, ja olen nyt menossa Liekehtivässä pikarissa.
  Rakastuin Harry Pottereihin joskus ekaluokkalaisena, mutta rakkaus niihin himmeni hieman kahdeksannella Sormusten Herrojen astuessa kuvaan. Nyt taas muistan, kuinka ihana ja nerokas kirjasarja Harry Potter onkaan <3. Olen lisäksi innostunut lukemaan erästä englanninkielistä Potter-ficciä, ja sain juuri sen sarjan luettua. Siihen kuului neljä eri osaa, jossa jokaisessa oli 20-30 kappaletta. Ja kyllä siihen aikaa menikin. Yksi kysymys vain: Tietääkö kukaan, mitä "Stupify" on suomeksi?